witajcie dzisiaj chce nawiazac temat do nowych blogów
jest taki blog prowadzony przez myszke o nicku paulus (zle nick napisalem bo trrzeba cos napsiac 2 razy xD)
tu jest link
http://transformice-marzyciele.blogspot.com/
ta osoba chce juz go nie pisac bo nie kazdemu sie podoba
pomagajmy takim nowym blogerom
paulus i inni nowicjusze
nie konczcie pisac bloga po jakiejs obeldze
niech was nie obchodzi krytyka
ja tez nie jestem takim starym blogerem ale wiem
ze mój blog nie kazdemu sie podoba ale mam tez tych kturym sie bardzo podoba
wiedźcie ze poczatki zawsze sa najtrudniejsze
jesli chcecie pisac bloga musicie byc przygotowani na krytyke
i nie biezcie tego do siebie
podstawa dobrego bloga to zabawa
piszac bloga nie myslcie o krytyce poprostu sie dobrze bawcie
piszcie na biezaco wymyslajcie tematy róbcie zdjecia
WYSILCIE WYOBRAŹNIE!!!
nie zapominajcie ze kazdy bloger zaczynał od poczatku
reklamujcie swego bloga na tfm i niech was nie obchodzi krytyka
pomagajmy nowicjuszom
reklamujmy ich blogi na naszych
dodawajmy im sił
i niech wszyscy blogerzy wiedza
ze mają swietne blogi jesli dobrze sie przy pisaniu go bawia!!
;)
czwartek, 4 kwietnia 2013
poniedziałek, 1 kwietnia 2013
sto wyświetleń
siemka ten post jest krótki chcialbym w nim podziekowac za sto wyswietlen na moim blogu
wiem poszlem na latwizne ale mialem super obrazek na ta okazje przygotowany ale przez przypadek go usunolem i nie chce mi sie go robic znowu bo to duzo roboty
więc bardzo dziekuje za te pierwsze 100 wyswietlen jestem bardzo szczesliwy z tego ze to nowy blog i ma juz 100 wyswietlen bo dla mnie to duzo
mam nadzieje ze niedlugo bedziemy swietowac tysiaka
papa i jeszcze raz dziekuje :D
przerabianie zdjeć
siemka ostatniego czasu zaczołem przerabiać zdjecia innym myszkom z marzycieli oto moje prace
tutaj sklonilem sie do nicku myszki -Wybuchacz xD dlatego uzylem bomby i tla z wybuchem i napis mistrz wybuchów :D fajne??napiszcie w komie ;D
a tutaj zrobilem takie zdjeie iluvenowi bo powiedzial ze chce stac na torcie i miec tecze no to hyba mi sie udalo co ??XDocencie w komie
okej narazie tlkyo te prace ale bede je wstawial odrazu jak jakas zrobie
prace oceniajcie w komentarzach ;)
tutaj sklonilem sie do nicku myszki -Wybuchacz xD dlatego uzylem bomby i tla z wybuchem i napis mistrz wybuchów :D fajne??napiszcie w komie ;D
a tutaj zrobilem takie zdjeie iluvenowi bo powiedzial ze chce stac na torcie i miec tecze no to hyba mi sie udalo co ??XDocencie w komie
okej narazie tlkyo te prace ale bede je wstawial odrazu jak jakas zrobie
prace oceniajcie w komentarzach ;)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


