Siemak dizsiaj przeprowadizłem wywiad z Mesmerą
< [Krolbuli] Witaj Mesmero
< [Krolbuli] czy możesz nam się przedstawić na wypadek gdyby ktoś cię nie znał??
> [Mesmera] Mesmera jestem
> [Mesmera] przez rycerzy zwana zielona panna :)
< [Krolbuli] Zielona??
> [Mesmera] tak zielona
< [Krolbuli] a czy jest jakiś powud dlaczego tak lubisz ubierać się na zielono?
> [Mesmera] jest.
< [Krolbuli] a czy możesz na wyjaśnić jaki??XD
> [Mesmera] a teraz zadałeś bardziej konkretne pytanie. Zielony to mój ulubiony kolor. Charakteryzuje mój charakter. Tak jak ja jest łagodny a jednocześnie trochę dziki.
< [Krolbuli] fajne sformułowanie
< [Krolbuli] ty też piszesz blogi,tak??
> [Mesmera] piszę
> [Mesmera] obecnie prowadzę dwa
> [Mesmera] znaczy 3
> [Mesmera] plemienny, myszkowy i osobisty
< [Krolbuli] a od jakiego czasu??
> [Mesmera] osobisty od kilku lat, chyba 4
> [Mesmera] zaś plemienny może tak od listopada?
> [Mesmera] a Smerf mnie zaprosił chyba w styczniu. Dokładnie nie pamiętam, a nie chce mi się sprawdzać
< [Krolbuli] widać że bardzo lubisz blogować
> [Mesmera] bardziej to ja lubię filozofować
> [Mesmera] :)
< [Krolbuli] na przykład??objaśnij nam to prosze ;D
> [Mesmera] na teraz tak nie wypiszę, dopiero jak siętemat pojawi :)
< [Krolbuli] aha rozumie, no cóż może się później uda
< [Krolbuli] czy grasz w inne gry oprócz transformice?
> [Mesmera] grywałam w simsy, spiral knight, empire of power (czy jakoś tak), heroes, torchlight, roller caster
> [Mesmera] ale teraz tylko w tfm :)
< [Krolbuli] hehe masz ich troche na swoim koncie ;)
> [Mesmera] mam ich więcej, wymieniłam te ostatnie
> [Mesmera] a przecież jeszcze gta, diablo itp
< [Krolbuli] rozumiem..
< [Mesmera] jak to się stało że zaczęłaś grać w Transformice?
> [Mesmera] grać zaczęłam dzięki członkowi z rodziny. Czułam, że nie mam z nim kontaktu i chciałam się zbliżyć. Uważałam z początku te gręza prymitywną. Pamiętam ile problemu sprawiało mi wspinanie się. Jednak wkręciłam się. I to mocno. Nawet grywałam codziennie. Potem po jakiś 5 miesiącach stworzyłam właśnie to konto które miałam na staty. Ale jak dołączyłam do marzycieli staty przestały mieć znaczenie :)
< [Krolbuli] fajna historia
> [Mesmera] dzięki :)
< [Krolbuli] wiem że lubisz pomagać myszkom ,robisz to bo czujesz ze to twuj obowiazek czy poprostu lubisz to robic??
> [Mesmera] Ogólnie lubię pomagać. Nawet na ten temat stworzyłam komiks.
< [Krolbuli] fajniee xD
> [Mesmera] pomagam każdemu, nawet osobom, których nie znam. Jak ktoś potrzebuje pomocy, to pomogę. nie widzę w tym żadnego obowiązku
< [Krolbuli] jesteś bardzo dobra
> [Mesmera] to zależy od sytuacji. Bo jak mnie ktoś rozdrażni to bywa różnie :)
< [Krolbuli] tak jak u każdego xD
< [Krolbuli] ostatnie pytanie....czy uważasz że bloggowanie to zajęcie tylko dla dziewczyn??szczerze
> [Mesmera] bloggowanie jest dla każdego. Lubię czytać zdanie innych. Nie wiem skąd wziął się stereotyp, że tylko dla dziewczyn. Szczerze? blogi facetów na ogół są o wiele ciekawsze niż coniektórych dziewczyn.
< [Krolbuli] dziekuje że poświęcilas czas na ten troche dlugi wywiad do zobaczenia ;)
Mesmera-Miła,dobora dla innych i pomagająca
świetna osoba!
sądzisz że jest inna?jestes w błędzie
to wzór to naśladowania ;)
poniedziałek, 3 czerwca 2013
Ognisko!!!!!!!
siemka wczoraj jak juz mówiłem w poprzednim poście,było ognisko!
opowiadaliśmy przeróżne historie ale potek zrobil sie spam i Znajoma czytala sama opowieści wyslane jej na emaila
przed ogniskiem byłu urodziny Matiuszaxd!
wszystkiego najlepszego Matiusz!
było dużo zabaw
otwieranie przezentów
przypinanie tastedowi osli ogon
i duzo innych!!
wczoraj bylo super!!
dzisiaj sie też coś zapowiada ^^
niedziela, 2 czerwca 2013
Zwiedzianie Leśnych Mapek
Siemka dzisiaj (2 czerwca)rano w chatce było Zwiedzianie Leśnych Mapek
zmieniała je Natchnienie
malo zrobiłem zdjęć bo sie bawiłem xDD
oto jedna z mapek (spodobała mi się jaskinia)
Po zwiedzaniu Natchnienie ustawiła jedną na plemienną (pierwsza część)
(druga część)
a oto ja udający króla i mój strażnik Hicioreklu (dziękuje ci za wierną służbe xD)
fajnie było biegaliśmy po ser
i byliśmy szamanami
ale to nie koniec na dzisiaj bo ma być.............OGNISKO!!!!!
szykujmy się na świetną zabawe!!
zmieniała je Natchnienie
malo zrobiłem zdjęć bo sie bawiłem xDD
oto jedna z mapek (spodobała mi się jaskinia)
Po zwiedzaniu Natchnienie ustawiła jedną na plemienną (pierwsza część)
(druga część)
a oto ja udający króla i mój strażnik Hicioreklu (dziękuje ci za wierną służbe xD)
fajnie było biegaliśmy po ser
i byliśmy szamanami
ale to nie koniec na dzisiaj bo ma być.............OGNISKO!!!!!
szykujmy się na świetną zabawe!!
sobota, 1 czerwca 2013
Dzień Dziecka
Jak wiecie dzisiaj jest Dzień Dziecka
z okazji tego święta w Marzycielach była imprezka prowadzona przez Znajomą
w chatce było około:
chatka była typu plac zabaw
były tam atrakcje
hustawka
druga hustawka dwuosobowa
basen!!
krecący się prostokąt (nie iwmej ak to fachowo nazwac)
tunel predkosci!!!!!!!!
(odbijales sie od lawy i pedziles z zawrotna predkoscia!!!
trampolinowy prostokąt (podobny do krecocage sie ale z trampolinami xD
czasme tez na mapce padal snieg i sie rzucalismy sniezkami xD
mozna bylo tez usiasc sobie na chmurach
z okazji tego święta w Marzycielach była imprezka prowadzona przez Znajomą
w chatce było około:
chatka była typu plac zabaw
były tam atrakcje
hustawka
druga hustawka dwuosobowa
basen!!
krecący się prostokąt (nie iwmej ak to fachowo nazwac)
tunel predkosci!!!!!!!!
(odbijales sie od lawy i pedziles z zawrotna predkoscia!!!
trampolinowy prostokąt (podobny do krecocage sie ale z trampolinami xD
czasme tez na mapce padal snieg i sie rzucalismy sniezkami xD
mozna bylo tez usiasc sobie na chmurach
potem Znajoma na chile zmienila mapke ze zjezdzalnią!!!!
(mapka jest Fiszki)
na glównej mapce można było też zdobyć ser ale to nie bylo takie latwe
(najpierw trzeba bylo podskakiwac na trampolinie a potem zlapac ser nie dotrykajac czaszki
znajoma zrobiła też chwilowy survivor!!
potek ktoas wlączyl mapke z lataniem
skrzydelka *^*
ZABAWA BYŁA SUPER!!
ale nie myślcie ze to koniec bo czerwiec jest urodiznowym miesiacem plemienia (w czerwcu plemie ma 1 rok)
i ponoc przez caly meisiac bedzie swietowany
czuje ze to bedzie najfajnieszy miesiac w marzyciewlach ;)
aha o bym zapomnial
musze wam pokazac jedno zdjecie
to ja i moja zona kasixd lecący statkiem!!
jesli bedziecie na tkaiej mapce zróbcie to samo
to jest frajda!!xD
biografia
Siemka dzisiaj chciałbym napisać znowu biografie o mnie z transformice (bez żadnych zapomnień)
najpierw grałem jako gość żeby sprawdzić czy gra mi sie podoba
potem założylem konto o nicku krolbuli
krol-od króla tylko wtedy nie mogłem pisać ó
buli-tak mnie nazywa rodzina (od bajki bałwanek Buli xD)
gdy zacząłem grać nie wiedziałem o nic ale odrazu zacząłem pisać na czacie (nie lubie być osamotniony)
pytałem się czy ktoś nauczy mnie budować jako szaman wspinac sie itd
i wtedy mi pomógł hyba Zmrok (na jakies 99,9%)
zaprosił mnie do plemienia No chyba nie
i od tego zaczęła się moja prawdziwa gra
Zmrok stał sie moim pierwszym i najlepszym przyjacielem
potem spotkalem 2 najlepszego przyjaciela Blaskmyszy
byłem jednym z rycerzy (nie wiem jak to ująć)
spotkałem też bardzo fajne osoby między innymi
Boga Myszek Daleja (założyciela No chyba nie )
Sijake (współzałożycielka)
Wichire (współzałożycielka)
nie pamiętam dobrze ale hyba Sijaka i Wichira były też królowymi
spotkalem tez
kolege Sebasena
Koleżanke Weraqqqq
3 naj przyjaciela Hardmacieq
kolege Xioxsiu
i dużo innych
w plemieniu było nas raczej mało
nie było konkursów,zmieniana plemiennych (na święta były)
ale nie chciało się odchodzić bo panowała tak naprawde przyjazna atmosfera
rozmawialismy na czacie
polowałem z innymi na event haloween
byłem tam wiekszość czasu gry
potem dołączyłem do plemienia Marzyciele
cieszylem sie ze wlasnie do niego dolaczylem bo slyszalem ze jest bardzo popularne
nie pamiętam kto mnie zaprosił (może Mesmera)
miałem miłe powitanie (każdy takie ma)
odrazu spotkałem Marzenie(wodza)
osoba bardzo miła i sprawiedliwa
Znajoma
tez osoba bardzo mila jest (szaman plemienny)
gdy ktos ''broi'' na czacie potrafi go zalatwic mądrymi rzeczami nie przezywa i przkelina
Natchnienie
też szaman plemienny,jeśli ktoś ją wkurza robi się niemiła ale jeśli jesteś dla niej miły ona to odwzajemni
rzadko przebacza ale to świetna osoba z którą można fajnie i szczerze pogadać
akurat tego dnia jak dołączyłem spotkałem Kasixd(teraz jest moją żoną)
stalismy się parą
w marzycielach są co miesiac konkursy Top Myuszy mamy wlasny blog itd
znowu poczulem sie jak w domu (pierwszy raz było w No chyba nie)
Marzycieli było bardzo dużo i dużo z nich znam wiec opowiem o paru dla mnie najważniejszych
-Memsera(moja najlepsza przyjaciółka,moge z nia szczerze pogadać
-Fcmainz(mój brat bliżniak)
-Tasted(przezwisko Tost,zawsze zielony,smieszny bardoz go lubie)
do dzisiaj jestem w marzycielach i jestem szczesliwy xD
najpierw grałem jako gość żeby sprawdzić czy gra mi sie podoba
potem założylem konto o nicku krolbuli
krol-od króla tylko wtedy nie mogłem pisać ó
buli-tak mnie nazywa rodzina (od bajki bałwanek Buli xD)
gdy zacząłem grać nie wiedziałem o nic ale odrazu zacząłem pisać na czacie (nie lubie być osamotniony)
pytałem się czy ktoś nauczy mnie budować jako szaman wspinac sie itd
i wtedy mi pomógł hyba Zmrok (na jakies 99,9%)
zaprosił mnie do plemienia No chyba nie
i od tego zaczęła się moja prawdziwa gra
Zmrok stał sie moim pierwszym i najlepszym przyjacielem
potem spotkalem 2 najlepszego przyjaciela Blaskmyszy
byłem jednym z rycerzy (nie wiem jak to ująć)
spotkałem też bardzo fajne osoby między innymi
Boga Myszek Daleja (założyciela No chyba nie )
Sijake (współzałożycielka)
Wichire (współzałożycielka)
nie pamiętam dobrze ale hyba Sijaka i Wichira były też królowymi
spotkalem tez
kolege Sebasena
Koleżanke Weraqqqq
3 naj przyjaciela Hardmacieq
kolege Xioxsiu
i dużo innych
w plemieniu było nas raczej mało
nie było konkursów,zmieniana plemiennych (na święta były)
ale nie chciało się odchodzić bo panowała tak naprawde przyjazna atmosfera
rozmawialismy na czacie
polowałem z innymi na event haloween
byłem tam wiekszość czasu gry
potem dołączyłem do plemienia Marzyciele
cieszylem sie ze wlasnie do niego dolaczylem bo slyszalem ze jest bardzo popularne
nie pamiętam kto mnie zaprosił (może Mesmera)
miałem miłe powitanie (każdy takie ma)
odrazu spotkałem Marzenie(wodza)
osoba bardzo miła i sprawiedliwa
Znajoma
tez osoba bardzo mila jest (szaman plemienny)
gdy ktos ''broi'' na czacie potrafi go zalatwic mądrymi rzeczami nie przezywa i przkelina
Natchnienie
też szaman plemienny,jeśli ktoś ją wkurza robi się niemiła ale jeśli jesteś dla niej miły ona to odwzajemni
rzadko przebacza ale to świetna osoba z którą można fajnie i szczerze pogadać
akurat tego dnia jak dołączyłem spotkałem Kasixd(teraz jest moją żoną)
stalismy się parą
w marzycielach są co miesiac konkursy Top Myuszy mamy wlasny blog itd
znowu poczulem sie jak w domu (pierwszy raz było w No chyba nie)
Marzycieli było bardzo dużo i dużo z nich znam wiec opowiem o paru dla mnie najważniejszych
-Memsera(moja najlepsza przyjaciółka,moge z nia szczerze pogadać
-Fcmainz(mój brat bliżniak)
-Tasted(przezwisko Tost,zawsze zielony,smieszny bardoz go lubie)
do dzisiaj jestem w marzycielach i jestem szczesliwy xD
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)





















