środa, 21 sierpnia 2013

Nowe rzeczy i moja opinia

Siemka to znowu ja Królewicz.
Dzisiaj powiem wam o nowych rzeczach!!
Pewnie wszyscy już o nich wiedzą ale i tak dam post ;P

1.Zaczęło się że zobaczyłem te trzy nowe rzeczy
                                Kapelusz studenta czy jakoś tak xD (hyba takie są w Ameryce)fajny kapelus zmożna                                     pokombinować z dobraniem innych rzeczy ale do Customize raczej nie pasuje ;/
                                        Liścik do pyska (fajna rzecz pasuje do czapki poniżej )
         Futerko księżycowe (też bardzo mi się podoba ale myśle że trudno się dobiera do niego rzeczy)
2.potem dodali inne rzeczy które są tak jakby przeciwieństwem do poprzednich
                       Słoneczne futerko (też fajne jak księżycowe i owiele łatwiej dodać inne rzeczy )
 Słonce na ogon (mam bzika co do rzeczy na ogon i chcialbym mieć wszystkie może oprócz kokardy a to                                                                byłby  mój 3 z 3 ulubieńców
Majtki na głowe xD (śmieszna rzecz ale żeby to nosić trzeba być niezłym jajcarzem xD jest bardzo tanie )
                                                                          20 serków  
                                                                               lub
                                                                         2 truskawki
                                                 jak widać na zdjęciu mam to kupione xD
3.żeby księżycowe rzeczy nie były gorsze dodali to cudo
                                          Księżyć na ogon (jest cudowne to mój 2 z 3 ulubieńców ;P)

                                   Jeśli ktoś jest ciekawy mój pierwszy ulubieniec to klejnot na ogon ;P

POZDRO Królewicz

2 komentarze:

  1. W końcu nowy post!

    Te czapki to nie są tylko w ameryce. Jak masz absolutorium po licencjacie czy magisterce do dostajesz taką czapkę, ale najpierw musisz zapłacic za absolutorium, żeby taką dostać. Chyba to się biuret czy biret nazywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aham xD oświecilaś mnie i dizęki że zajrzałaś jesteś moją jedyną stała czytelniczką xD

    OdpowiedzUsuń